NETBOOK RAZRED

Neetbook razred : Kot prvi na naši šoli in tudi v Sloveniji smo dobili na uporabo pri pouku vsak svoj netbook, ker vemo, da verjetno ne veste kako, zakaj in kdaj jih uporabljamo in seveda kaj si mi, torej učenci mislimo o tem projektu smo pripravili nekaj člankov na to temo.

M N E N J A:

Kristina:  Pomembno je, da profesorji znajo presoditi, kdaj je uporaba računalnikov pri pouku smiselna in kdaj ne, saj nas računalniki lahko odvračajo od bistva.

Aljoša: Računalniki so lahko za nas odlični pripomočki za učenje, istočasno pa nas od učenja odvračajo. Na redno uporabo računalnikov v šoli bomo pripravljeni, ko se bomo zmožni

Kosi: Super so. Veliko lažje sledim pouku.

Alma: Bolje bi bilo, če jih ne bi imeli, ker so samo še dodatno otežujejo delo v šoli.

Tamara: Menim, da so računalniki za zapiske odlični, vseeno pa se mi zdi lažje učiti iz listov. Padec ocene nima nobene povezave z računalniki, ampak z našo lenobo.

Lenart: Imam občutek, kot da profesorji sploh ne vejo, kaj bi počeli z nami oziroma z računalniki.

 

 

N O T E B O O K   R A Z R E D   I N   T I S K O V N A   K O N F E R E N C A   N A  

N A Š I  G I M N A Z I J I

 Gimnazija Jožeta Plečnika se je uvrstila na samcat vrh. Trenutno smo največjih hit v Ljubljani. Kdo je pa že videl da imajo dijaki prenosnike. Nihče, kajti ta razred je poseben, tako poseben da smo dobili podporo od samega ministra. Dodelili so nam prav posebno nalogo in mi kot vestni in pridni dijaki, smo to vzeli zelo resno. Naša naloga je pa da vsem dokažemo da lahko letnik opravimo s pomočjo te vrhunske tehnologije.

Tiskovna konferenca na Gimnaziji Jožeta Plečnika, bilo je 4.10. 2011. Vsi so bili živčni, veste kako je bilo zanimivo opazovati naše nadrejene, torej učitelje, ki so   bili strašno nervozni. Postavljeni so bili v situacijo katere niso vajeni. Pri sebi sem si mislila, kako zanimivo, da smo si  enkrat  zamenjali  vloge.  Vendar  so vse učiteljice    konkretno predstavile svoje vizije glede notebooka razreda. Prišel je minister, seveda smo ga morali čakati  kar dobrih  20 minut,  prišli so  novinarji iz vse najbolj odmevnih  televizij pri nas, manjkali niso tudi novinarjih iz naših najbolj branih časopisov. Vsi so bili tam zaradi nas, nove senzacije na področju šolstva. Novega poskusnega zajčka. Vsi smo se počutili pomembne, pomembne vsaj za tisto slabo uro.

Namen tega eksperimenta je ugotoviti ali nam uporaba spletnih učilnic, e-gradiv , interneta omogoča boljše učenja. Ali se bodo naše ocene dvignile ali nam bodo padle. Tukaj je pomembno poudariti, da je računalnik samo pripomoček, tako kot zvezek ali učbenik. Računalnik se ne bo naučil namesto nas ali odpisal testa. Ne, to bomo morali storiti še vseeno mi sami, učenci. Od nas je odvisno ali bomo računalnik sprejeli kot dober, učinkovit pripomoček ali ga bomo uporabljali samo kot za zabavo.  Lahko se začuti veliko skeptizma in tudi veliko optimizma.  Pomembno je, da učitelji znajo pametno in dogovorno presoditi, kaj je uporaba računalnika smiselna in kdaj ne. Pomembno je, da so učitelji kljub računalnikom v razredu dejavni, sedaj morajo biti še toliko bolj dejavni, da nam ne dopustijo časa, da bi med uro skočili na internet.  Mi sami moramo premisliti in odločiti se moramo kdaj je računalnik koristen pripomoček in kdaj nas samo ovira, poneumlja in odvrača od bistva. Računalnik je koristen in pomembno je, da ga znamo izkoristit za prave stvari!

Za konec pa moramo povedati, da je vsak dijak gimnazije Jožeta Plečnika  lahko ponosen, da je dijak te šole ob enem pa nam lahko zavida, da ni en izmed NAS, da ni en izmed 33 dijakov našega razreda.

Kristina in Zala

 

2.D  N A  R A D I U

Ura je kazala pol osmih, ko smo se zbrali pred stavbo RTV.  Bili smo jaz – Kristina, Tea, Žane, Laura, naša razredničarka Andrea Premik Banič ter vodja projekta notebook razreda Simona Granfol.  Zbrali smo se z namenom, da bomo predstavili projekt, ki je trenutno edini v Sloveniji vsem poslušalcem oddaje Gymnasium na Radiu 1.  Prišla je novinarka, ki nas je popeljala v prostore, kjer nastajajo radijske oddaje. Vsi smo ugibali, kako bo potekala sam oddaja in upali pri sebi, da bomo kar  se da dobro opravili naše delo. In kmalu je bilo samo še nekaj sekund do osme ure in vsi smo nestrpno pričakovali začetek oddaje.  Novinarka je vse lepo pozdravila in začeli smo sproščen pogovor o računalnikih, o našem učenju in seveda tudi o vlogi učiteljev. Začetna nervoznost je kmalu izpuhtela in postali smo popolna sproščeni. Po uvodnih besedah je sledila prva glasbena želja. Po glasbi smo se zopet pogovarjali o naših notebookih ter sami uporabi pri pouku. Kmalu sta se nam pridružili še naša razredničarka in vodja projekta, ki sta spregovorili predvsem o vlogi učitelja, ki je sedaj samo še toliko težja, saj moram učitelj skrbno načrtovati uro, kjer nam ne sme dovoliti tudi kančka časa, da bi lahko mi, učenci vmes skočili na internet. Simona Granfol je tudi povedala, da so sam projekt zelo skrbno in natančno zastavili in je bilo v to vloženo veliko truda. Spet je bila beseda naša, torej učencev 2.D razreda.  Dotaknili smo se tudi, če tehnološki pripomočki, ki jih uporabljamo poglabljajo razlike med nami. In vsi smo se strinjali, da si ne izbiramo prijatelji gleda na to ali ima najnovejši model telefona. Spregovorili smo tudi o uporabi različnih socialnih omrežij, ki so dandanes glavni razlog za preživljanje prostega časa na računalniku. Vsem se je še vedno veliko lepše se dobiti s prijateljem v živo, kot pa klepetati z njim preko računalniki. Graditi moramo na pravih odnosih in ne na virtualnih. Računalnik nam lahko da veliko, vendar nam lahko veliko tudi vzame, zato moramo premisliti kdaj je pametno da ga uporabljamo in kdaj je to mogoče čista izguba časa.

Vsi smo naše delo, torej predstavitev Notebook razred odlično opravili. Naš namen je bil, da kar se da dobro predstavimo naše delo pri pouku. Na rezultate pa bomo morali še malo počakati, vendar mi vsi tako učenci 2.D kot  celoten učiteljski zbor verjamemo, da nam bo uspelo in da bomo po besedah naše razredničarke : ZMAGALI!

Kristina Rakinić

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja